logo

cennik


AERIAL JOGA

Aerial joga, zwana również air jogą lub jogą na chustach. To połączenie kilku technik: tańca, jogi, fitnessu i stretchingu. Aerial joga to nowy sposób praktykowania tradycyjnej jogi. Przy użyciu delikatnych tkanin podwieszonych pod sufitem, wisząc kilka centymetrów nad ziemią, wykorzystując ciężar własnego ciała, można doświadczyć zarówno tradycyjnych i nowych postaw jogi. Nauka i zrozumienie zaawansowanych pozycji jogi może zabrać wiele czasu. Aerial joga przyśpiesza ten proces w bezpieczny sposób, jednocześnie dostarczając zabawy i pozytywnej energii. Dzięki Aerial jodze ciało, szybciej niż w tradycyjnej jodze, pogłębi elastyczność i zwiększy zakres ruchu, budując mięśnie i zwiększając siłę. Taka forma zajęć ma ogromne znaczenie dla kręgosłupa, który jest odciążany i się wydłuża. Zrelaksujesz swój system nerwowy, poczujesz jedność umysłu, ciała, oddechu. Aerial joga daje możliwość stawiania sobie wyzwań, bawiąc się i ucząc jednocześnie. Zajęcia skierowane są do wszystkich, wcześniejszy kontakt z jogą nie jest wymagany.

zajecia

JUMPING FROG

JUMPING FROG to doskonała forma aktywności fizycznej, która daje maksymalną efektywność. Co więcej to połączenie ogólnorozwojowego treningu z muzyką i dużą dozą dobrego humoru. Trening na trampolinie poprawia kondycję, modeluje sylwetkę, wyzwala endorfiny oraz świetnie spala tkankę tłuszczową. To, jak wygląda trening, w dużej mierze zależy od inwencji instruktora. Mogą to być ćwiczenia kardio, trening interwałowy, typowo wzmacniający lub tabata, można nawet wprowadzić bardziej taneczne elementy zumby. Już samo stanie na trampolinie wymusza napięcie mięśni głębokich, potrzebne do utrzymania równowagi. I to jest bardzo ważne, bo dzięki temu wzmacniasz mięśnie, o których często zapominasz, dążąc do świetnej sylwetki, a to właśnie te partie są fundamentem naszego ciała, pełnią funkcję stabilizującą i zabezpieczającą kręgosłup przed przeciążeniami. To one są odpowiedzialne za koordynację i równowagę. Oczywiście jak każdy sport, fitness na trampolinach nie jest dla wszystkich. Najważniejsze przeciwwskazania to zaburzenia równowagi, dyskopatia, nadciśnienie tętnicze, choroby układu krążenia, urazy stawu skokowego i kolan, niestabilność stawów, choroby kości i osteoporoza, koślawość stóp i kolan, endoprotezy oraz ciąża.

zajecia

SZTANGI

Zajęcia prowadzone są w grupie i łącznie trwają 55 minut. Na początku każdy uczestnik otrzymuje sztangę z talerzami o wadze 5 kg, 2,5 kg i 1,25 kg. Ciężar dobiera się indywidualnie w zależności od swojego poziomu zaawansowania. Na pierwszych zajęciach można ćwiczyć z samym gryfem i w miarę robienia postępów stopniowo zwiększać obciążenie. Warto zaznaczyć, że sztangi używane do body pump różnią się od tych tradycyjnie wykorzystywanych na siłowni. Gryf pokryty jest antypoślizgowym tworzywem, a kolorowe talerze mają ergonomiczne uchwyty (niektóre ćwiczenia wykonuje się z samymi talerzami, bez drążka). Wielkość obciążenia można łatwo zmieniać podczas treningu, nie tylko w zależności od swoich możliwości, ale także od trenowanej w danym momencie partii mięśni. W trakcie zajęć instruktor na bieżąco pokazuje kolejne ćwiczenia i tłumaczy dokładnie ich technikę. Zajęcia są prowadzone w formie obwodu lub serii ćwiczeń. Między utworami robione są krótkie przerwy, podczas których przypominana jest prawidłowa technika, a uczestnicy mają możliwość zmiany obciążenia.

zajecia

ZUMBA

Zumba – oznacza szybki ruch i przyjemność. Opiera się głównie na aerobiku, który został wzbogacony gorącymy latynoamerykańskimi rytmami. Energię, która jej towarzyszy z łatwością odnajdziemy we wszystkich wykonywanych ćwiczeniach. Zumba łączy w sobie rożne rodzaje tańca takie jak: merengue, salsa, cumbia, reggateon, samba, taniec brzucha i wiele innych. Dzięki takiemu połączeniu staje się ona idealną alternatywą dla tradycyjnego aerobiku. Najbardziej charakterystyczną cechą zumby jest prostota, która pozwala na czerpanie przyjemności z wykonywanych ćwiczeń. Nie trzeba znać się na tańcu, ponieważ proste kroki są bardzo łatwe do nauczenia. Dodatkowo latynoamerykańskie rytmy nie pozwalają nikomu stać w miejscu. Kolejną zaletą zumby jest to, że jest ona przeznaczona dla każdego. Na zajęciach mogą uczestniczyć zarówno kobiety, jak i mężczyźni, młodzież oraz osoby starsze.

zajecia

TRENING OBWODOWY

Turbo spalanie – to trening obwodowy, o bardzo wysokiej intensywności plan treningowy uwzględniający na każdej sesji treningowej wykonanie co najmniej jednego ćwiczenia na wszystkie główne grupy mięśniowe. Angażuje tym samym całe ciało do pracy i bardzo dobrze sprawdza się w treningu ogólnorozwojowym. Jest on bardzo wymagający, ale może z niego skorzystać każdy – zarówno osoba początkująca, zaawansowana, jak i te osoby, które oczekują szybkich efektów! Należy dodać, że jest to trening, który wymaga od osoby trenującej dość dobrej wydolności oddechowej oraz wytrzymałości mięśniowej. Dlatego osoby rozpoczynające przygodę z podobnym wysiłkiem fizycznym, powinny przygotować się na niezły wycisk. Po zaadaptowaniu się oraz zahartowaniu siły i wydolności, można stopniowo próbować sił przy większej ilości stacji obwodowej lub zwiększeniu obciążeń. Trening obwodowy jest bardzo ciekawym i skutecznym rozwiązaniem dla poprawy kondycji ogólnej wydolności organizmu. Na jednej sesji treningowej wykonujemy ok 8-12 ćwiczeń. Indywidualnie dobieramy ciężar, którym każdy będzie w stanie zrobić 10-15 powtórzeń lub wykonać prace przez 20-30 sekund. Przerwy pomiędzy seriami trwają 1,5-2 minuty.

zajecia

DEEP WORK ®

Deep WORK ® łączy w sobie program bodyART i IRON SYSTEM. To atletyczny, prosty, męczący, niepowtarzalny i zupełnie inny trening wyróżniający się na tle innych. Holistyczny, funkcjonalny trening grupowy stworzony przez Roberta Steinbachera, w którym nie używa się sprzętu. W deepWORK® sekwencje ruchu są skomponowane w taki sposób, aby uzyskać zawsze połączenie między napięciem a relaksacją w ćwiczeniach oddechowych. Fazy szkolenia deepWORK® są skonstruowane zgodnie według pięciu elementów: ziemi, drewna, ognia, metalu i wody. Te z kolei są oparte na różnych źródłach energii. Techniki te są również stosowane w terapii medytacyjnej, w tzw medytacjach dynamicznych, które są zakorzenione głównie na Dalekim Wschodzie, a które są wykorzystywane przede wszystkim przez ludzi cierpiących na raka lub depresje oraz dolegliwości psychosomatycznych.

zajecia

FIT BALL

Trening wzmacniający z wykorzystaniem dużych piłek. To idealna alternatywa dla wszystkich osób chcących połączyć aktywny tryb życia ze świetną zabawą. Zajęcia o średniej intensywności, wymagające ciągłego napięcia mięśni głębokich tułowia. Pozycje siedzące na piłce pozwalają odciążyć stawy nóg, między innymi biodrowe i kolanowe, ale także i skokowe. Jest to bardzo bezpieczna lekcja, także dla osób po rehabilitacji, które mają słaby aparat więzadłowo-stawowy. Dodatkowo rozciąganie na piłce rozluźnia napięcia w obrębie mięśni pleców i je relaksuje. Zajęcia Fit Ball rozluźniają ciało, poprawiają kondycję ruchową i koordynację. Balansowanie na piłce wzmacnia mięśnie szkieletowe, które odpowiadają za prawidłową postawę człowieka, równocześnie balans zwiększa stabilność ciała, doskonali równowagę i kształtuje postawę. Fit Ball zalecany jest wszystkim, są to zajęcia ogólnorozwojowe, na których naprawdę można się zmęczyć. Do zalet ćwiczeń z piłką należy duża ich skuteczność połączona z zabawą oraz brak ograniczeń wiekowych osób biorących udział w zajęciach. Dodatkowo przy większości ćwiczeń angażują się mięśnie brzucha w celu utrzymania równowagi i odpowiedniej pozycji do ćwiczeń. Właśnie fakt oddziaływania na mięśnie brzucha skutkuje tym, że ćwiczenia z piłką dwukrotnie efektywniej oddziałują na mięśnie proste brzucha, oraz czterokrotnie skuteczniej na mięśnie skośne brzucha w porównaniu ze zwykłymi ćwiczeniami.

zajecia

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI

Brazylijskie pośladki - Trening na brazylijskie pośladki zainspirowany został charakterystycznym atutem ciał brazylijek, czyli kształtną i jędrną pupą. Jeśli marzysz o takich pośladkach, wypróbuj ćwiczenia z Sylwią, które są bardzo różnorodne i przynoszą szybkie efekty wizualne. Ćwicząc z obciążeniem zaobserwujesz różnicę w wyglądzie pośladków już po ok. 2-3 miesiącach. Z każdym etapem powinno się zwiększać ilość serii i obciążeń, dzięki czemu mięśnie będą się rozwijać. Na tego typu zajęciach skupiamy się na wyizolowaniu mięśni pośladkowych (m. pośladkowy duży, średni i mały) pracujemy nad techniką wykonywanych ćwiczeń. Nie zapominajmy natomiast, że trenują tylko pośladki ! Pamiętajmy, że wiele ćwiczeń typu przysiad, wykrok, martwy ciąg, angażują również inne partie ciała – mięśnie głębokie brzucha, prostowniki grzbietu itd.

zajecia

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zdrowy kręgosłup to program ćwiczeń polecany dla każdego bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej. Osobom, którym doskwierają bóle kręgosłupa, zajęcia te pomogą w zmniejszeniu nacisku na kręgi, ból zostanie zredukowany, a przykurczone grupy mięśniowe – rozciągnięte i rozluźnione. Ponadto odpowiednio dobrane ćwiczenia wzmocnią mięśnie pośladków, brzucha i pleców. Dla osób zdrowych, które prowadzą siedzący tryb życia, korzyścią będzie wzmocnienie szkieletu mięśniowego, poprawa sylwetki ciała oraz samopoczucia.


PILATES

Pilates  to jeden z najbardziej otwartych i przyjaznych treningów. Polecany jest bez względu na wiek, kondycję i możliwości ciała. Pilates to ćwiczenia przyjazne także osobom z niektórymi problemami zdrowotnymi. Jest między innymi zalecany tym, którzy cierpią na różne zwyrodnienia i wady kręgosłupa. Pilates pozwala wzmocnić mięśnie pleców i tym samym odciążyć kręgosłup. Większość osób uważa, że dzięki ćwiczeniom dolegliwości bólowe znacząco się zmniejszyły lub zostały całkowicie wyeliminowane. Mało kto wie, że pilates jest idealną „rehabilitacją” po niektórych urazach. Wiedzą to sportowcy, którym często zaleca się przerwanie intensywnych treningów po kontuzji i rozpoczęcie zajęć z pilatesu. Oznacza to więc, że pilates pomaga wracać do zdrowia. Nie tylko koi duszę, zmniejsza napięcie, ale przede wszystkim bardzo stopniowo pomaga wracać do pełnej sprawności. Pilates, jako niewymagająca dobrej kondycji i formy aktywność, zachęca do uprawiania sportu także tych, którzy ruszać się nie lubią. W ćwiczeniach można odnaleźć spokój i relaks, zapomnieć o problemach dnia codziennego. Po zajęciach nie czujemy się wyczerpani, a pełni energii.


BPU

BPU (Brzuch Pośladki Uda) to dobry wybór w przypadku tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z aktywnością fizyczną. Ćwiczenia są bowiem statyczne i nie wymagają wielkiego wysiłku. Wzmacniają mięśnie i poprawiają kondycję, dzięki czemu mogą stanowić punkt wyjściowy do bardziej zaawansowanych treningów. Jest dobrą alternatywą dla tych, którzy ze względów zdrowotnych powinni unikać intensywnego wysiłku. Dodatkowo jego zaletę stanowi to, że nie obciąża stawów i kręgosłupa. BPU składa się z powtarzania sekwencji statycznych ćwiczeń, dlatego tę formę aktywności polubią osoby, które nie czują się dobrze podczas zajęć ukierunkowanych na wykonywanie układów choreograficznych.

Nasi partnerzy