Implanty

Awatar użytkownika
Clara88

Implanty

Post autor: Clara88 » pt lut 21, 2020 6:06 pm

Czy znacie się może na implantach? Ostatnio sporo szukam informacji na ten temat w internecie. Znalazłem więc takie implanty Łódź . Strona ta wydaje się być całkiem profesjonalna i rzetelna. Oceny również są bardzo dobre. Co myślicie na ten temat? Zależy mi aby obsługa była na wysokiej jakości.
Krew się dobywała, bo serce dalej pompowało krew, bo nie wiedziało, że nie żyje.

golasek

Re: Implanty

Post autor: golasek » czw mar 05, 2020 8:37 am

Jeśli chodzi o implanty stomatologiczne to nie znam się na tym, ale znam gabinet stomatologiczny w którym znają się na tym najlepiej. A mam na myśli Atelier Uśmiechu w Warszawie. To właśnie tutaj znajdziecie najlepszych specjalistów z dziedziny stomatologii, którzy pracują na najlepszych i nowoczesnych sprzętach jakie są dostępne. Są to gabinety bardzo czyste i najładniejsze w których nawet najgorsze leczenie staje się bezbolesne, gdyż tak potrafią dobrać znieczulenie, że nawet kto się boi wizyty u dentysty może być spokojny

Awatar użytkownika
Tonic

Post autor: Tonic » wt mar 24, 2020 4:38 pm

Niestety nie znam się na tym. Nie pomogę Ci.
“A niech sobie ma trzy razy więcej ode mnie. Wielu ludziom nie zależy, żeby mieć wiele. Ale najpierw trzeba mieć cokolwiek.”

Levy

Post autor: Levy » śr kwie 29, 2020 7:10 pm

W kwestii implantów zębowych najlepiej by wypowiedział się doświadczony stomatolog. Teraz są naprawdę bardzo nowoczesne metody uzupełniania brakujących zębów. Jeśli jesteście zainteresowani wstawieniem implantu to zobaczcie na stronę Centrum Implantologii i Stomatologii Estetycznej doktor Świątkowskiej. To bardzo nowoczesne centrum oferujące implanty z najwyższej półki.

dusia

Post autor: dusia » pt maja 08, 2020 11:18 am