ogrzewanie domu a wybór pompy

golasek

ogrzewanie domu a wybór pompy

Post autor: golasek » wt kwie 14, 2020 7:07 am

No właśnie jak to było w Waszym przypadku czy od razu kupowaliście do pieca taką droższą i znacznie lepszej jakości pompę czy raczej taką podstawową? Bo moja koleżanka twierdzi, że najbardziej opłaca się kupić lepszą chociażby taką pompy pionowe ponieważ, bardzo ważne jest aby przy piecu i nie tylko mieć dobrą pompę

Dosia

Re: ogrzewanie domu a wybór pompy

Post autor: Dosia » śr sie 12, 2020 1:12 pm

Niestety nie znam się aż tak dokładnie na instalacjach grzewczych, ale wiem, że w naszym nowym domu będziemy mieli kominek. O dodatkowe elementy musiałabym podpytać męża. Wspominał też ostatnio, że jeśli chodzi o pellet to prawdopodobnie będziemy zmawiać u tego dostawcy dobrybrykiet/pl/kontakt/lomianki/ . Realizuje bardzo szybko zamówienia i oferuje dobre ceny.

ocetka

Post autor: ocetka » śr paź 07, 2020 1:22 pm

Zastanawiałam się jakie ogrzewanie domu bedzie najlepszym wyborem. Trochę czytałam tutaj remont.biz/pl/pompa-ciepla/ o pompie ciepła i coraz bardziej jestem przekonana do tego rozwiązania,

arabica

Post autor: arabica » pt lis 20, 2020 8:32 pm

No, to ja zastanawiam się właśnie nad kominem. Znalazłam w sumie firmę systemykominowe-rauch/pl/ , która ma całkiem interesujące oferty, ale nie wiem na co się zdecydować, a planuje zastosować piec na ekogroszek. Może ten Rauch Uniwersal, byłby ok? Co wy na to? Czy ktoś z was ma w tym kierunku jakieś doświadczenie i może mi doradzić?

indra

Post autor: indra » pn lis 30, 2020 6:21 pm

Wiesz co, wybór ogrzewania to nie lada wyzwanie. Warto przemyśleć wszystkie za i przeciw, tak aby była to świadoma decyzja. My z mężem zdecydowalismy się na ogrzewanie podłogowe, ze względu właśnie na szereg zalet. Takie ogrzewanie polecane jest też alergikom. Na stronie home.uponor/pl/ znajdziecie znacznie więcej informacji na ten temat.

Awatar użytkownika
kooorr

Post autor: kooorr » śr sty 27, 2021 6:17 pm